Hello

Hello nu sitter jag i skolan och har skittråkigt... vill bara hem och sova!! inte van vid att gå upp tidigt längre.
Jag vill hem och gosa med min vovve :( och spela mitt nya spel:D ssx!! världens bästa xboxspel.
Jag måste bara säga att jag saknar Gotland så sjukt mycket! och det hänger lite på mig ifall jag och becca åker dit på sportlovet eller inte... jag måste ta mitt körkort annars kanske vi inte åker dit.. och jag vill verkligen!
 
   
här är jag och min förra medis Bianca på en hoppträning:)
// Erika
 

Kommentarer
Ebba

Vad söt du är!! Hästen och Du, perfekt fotat i exat rätt ögonblick!

Svar: Tack så mycket:D ja, det är jag och min förra medryttarhäst Bianca :D
Rebecca Norr



2013-01-26 @ 11:48:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback