2011-08-11 - gårdagen

igår så red jag lite dressyr på morgonen gick helt okej, han var lite svullen i benet pga gammal skada orkar inte gå in på detalj men han skadade sig i hagen och kan bli svullen ibland.men ja verkade inte vara något han haltade inte eller så..men jag var ju orolig såklart:( och sen drog vi och käka lurre i slite och senare på kvällen så åkte vi till stallet jag mormor och morfar, så tog vi en kvällpromenad,jag red med på bobbbe barbacka bara skritt eftersom han var lite svullen. var jätte nojjig på kvällen...men här kommer lite bilder iaf orkar inte kägga upp alla.

Förmiddagen...

























eftermiddagen...






Lite bilder på vårt hur här i tallbacken på gotlaand.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback