Erika(syster) Gästbloggar!

Tjenare! Erika Norr, Rebeccas syster gästbloggar idag! Idag så har jag vart i skolan, försov mig så missade första lektionen(a). Efter skolan så träffade jag upp Rebecca och Anko så fikade vi på Café 60 och snackade om massa gamla minnen från stäket och planer i framtiden, tex att vi ska ha Harry Potter-maraton på fredag:D megamys! Efter vi fikade åkte jag och becca hem och pluggade engelska, vi bytte uppgifter så jag gjorde hennes och hon gjorde min, fett chill haha! Ja, vad har jag mer och säga här? Ja mistelns, jag kan ju berätta om vad jag rider för häst på Gotland! jag rider en häst som heter Paniken, min lilla älskling som är så otroligt ful, hon ser ut som en giraff. haha! Sen rider jag en isis ganska mycket som heter Tova, hon är super fin men så otroligt stark och kan aldrig stå stilla. saknar hästarna massor! men nu ska vi sova pussar


Jag och Paniken i sommras! min giraff:D

Måste reklama lite för mig själv också(a) besök min blogg!! www.erikanorr.blogg.se

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback