I have to let go..

Hejhoppgummisnopp!
tycker jag är rätt bra med detta bloggande (just nu iaf), vi får se hur det går.
anyway idag började jag skolan klockan 16.00-21.00, vi hade sånhär öppethus skit. rätt najs, för min bästavänn micke kom så det va chill. tycker det vore fett nice om man kunde gå i skolan den tiden varje dag. för då kundfe man ju iaf göra något på dagen innnan det blir skita mööörkt :( bööö. När vi hade slutat drog vi några kompisar till pizzerian i värstaalle vet inte vad den heter, carl kom dit senare. men vi hade väl en rätt nice time:D hade dock inte pengar så kunde inte köpa någe . men efter ett tag drog jag hem. käkade pannkakor:DDDD
men nu ska jag kolla film och sen krama ködden så harre bra.

får bli en bild på min bestfriend Jullapulla:D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback