Änteligen har jag fått träffa min häst :D

hejhej..
Jag har äntligen fått träffa min pollebuuuus, hahah det första man får veta när man kommer till stallet är att bobby har bytt hage, och han är väldigt hög i rang så han har bråkat med dom andra hästarna och sträckt benet och sen stått på det länge och är lite stel -.- kul... så jag och bobby uthärdade vårat ridpass , med en promenad med morfar, det va ganska mysigt faktiskt. Sen så var det bara att spola benet i kallt vatten och linda, så att han får stöd. Men vi hade mysigt på promenaden.


morfar och hästisfestis.

pööööööööööööööööööööss.

hahah vi glömmde kameran, så det blev mobilkamera bilder.

Kommentarer
Lotta

Aldrig roligt när sånt händer! :/



Blogg: http://misslotta.webblogg.se/
2013-01-26 @ 12:30:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback