kvällen!

hellloooo.
jag och morfar drog ner till stallet snackade lite med per. Sen kollade vi till bobbsi.
jag red barbacka på glowa, tydligen hade monica och Glowa gått omkull och monica fick glowa över sig. Hon har 3 sprickor i revbenet :O
Jag hoppade lite och det gick super hon var jätteduktig. efter passet så tog jag in bobby och lindade hans andra framben så att han får stöd där också, mHan får ju inte belasta andra benet för mycket för då kan han bli halt :/
men ska kolla hur han mår i morgon om det blir någon ridning. det tror jag, men man vet ju aldrig.
fotade lite i stallet också myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysbilder.






dumma bobbybuuuus, skrämmer max.



byeeebyeee

Kommentarer
soffu

åå va roligt att rida barbacka! Love it! :D & super fin bilder! :)

Svar: ja de är underbart! hihi tack^^
Rebecca Norr



Blogg: http://lifeassoffu.blogg.se
2013-01-10 @ 19:20:57
Lotta

Va är ponnyn för ras? :)



Blogg: http://misslotta.webblogg.se/
2013-01-26 @ 12:29:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback