helgensroligheter..

 
Hejhopp.. helgen har varit helt klockren enligt mig iaf.. utgången i fredags vart otroligt lyckad, även fast det blev en del drama senare mot kvällen, men inget allvarligt!:) På lördagen vaknade jag 15.30 haha.. och sen låg jag i sängen resten av dagen, felicia hämtade mig hos min mamma för att köra mig till pappa vid 22.30.
När jag kommer hem till pappa så har min brosha fest hemma... okej jag va bakis, kände mig sjuk och hade pms haha.. Men förvånadsvärt nog var jag väldigt lugn och sa bara åt dom att hålla käft så så jag kunde få sova, hehe..
Men sen när jag går upp och ser att dom små äckliga snorungarna har använt mitt nya id smink så jag blir jag fan lack.. det är så jävla respektlöst!!
Dagen efter hämtade Feclicia mig och så drog vi till hennes mammas jobb för att jobba lite som pirater på deras julplundring (mediakompaniet) Det va faktiskt sjukt kul, jag fick göa ansiktsmålningar på alla små barn mm. :) jag som älskar att måla hehe! Ungefär vid 2 tiden satte vi oss i bilen igen och började åka ut mot Emma för att rida Anna och Pijano.
Ridningen gick väl sådär.. Det gick ändå bättre än förra gången, det va lättare att få henne lugn igår men hon va lite studdsig mot slutet. Men så fort jag slutar tänka på att jag rider Anna och att de SKA gå sioså.. så går det mycket bättre:p vilket stör mig!! Men det är bara att fortsätta kämpa, im not giving up. Längtar dock tills de går att rida på ridbanan, för då kan jag ju få mycket mer hjälp från Emma:)
Efter vi ridit höll vi på lite i stallet, sen åkte vi till västerhaningen och käkade pizza, MUMS!
Kom hem vid typ 22.00.. och kvällen slutade med DISNEY-TIME, Ringaren i notre dame, hihi!:D
// Erika
Sara och Izzie, Felicia och Pijano, Jag och Anna :) haha jag och anna ville egentligen inte vara med, man kan se de på Annas bitchpose hahahah!!
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback