Long time no see!

 
Jaag är verkligen dålig på att komma ihåg att blogga...:P Tror att jag har ridit Anna två ggr sen sist jag bloggade..
Om jag inte bloggar kan ni ju alltid kolla in www.emmacsendes.weride.se där kommer allt upp:)
 
Här är en otrolig mysig bild på mig och Anna när jag och Felicia red Anna och Pijano på Berga.
Denna gång gick det faktiskt väldigt bra at rida Anna, hon va väldigt lugn, nästa lite seg och gick riktigt fint faktiskt:) Känner att jag hittat henne ute nu, och det känns väldigt bra! jag är inte lika spänd när jag sitter på henne längre.. Jag hade iaf vääldigt kul denna gång:) vi red i nästan två timmar.. fram och tillbaka från berga i 20 - Något jag måste börja tänka på nu när jag rider UTE, är att tänka lite mer på mig själv och inte bara Anna, att jag ska sträcka på mig, fram med händerna, in mer armarna mm. jag har en tendens att sitta väldigt fult när jag inte fokuserar på mig själv, och det måste tränas bort :)
Bilderna är tagna av Emma :)
 
 
Här är andra dagen jag red anna efter det senaste blogginlägget:) Också en dag då det var vääldigt kallt:P
Jag och Felicia åkte ute till Berga och fotograferade emma när hon red Pijano, sen red felicia hem honom och jag och Emma stannade kvar på Berga tills hennes sista lektion skulle sluta (löshoppa unghästarna).
När vi kom tillbaka till stallet hade Felicia, så duktig som hon är mockat alla boxar:D
Denna dag handlade bara om att jag skulle hitta knappar.. Knapparna på Anna!
Enligt mig är det så stor skillnad att rida henne på bana än ute.. men enligt emma och felicia så siter det bara psykiskt på mig.. Skrittade mycket det passet, emma visade lite hur jag skulle göra mm.
Travade lite och i slutet såg det tydligen jävligt bra ut fick jag höra haha... När jag absolut inte fokuserar på Anna, skiter i allt och bara sitter där, det är DÅ det går bra.
Jag har verkligen börjat fatta vad Emma säger att man knappt rider Anna, det är till 90% känsla.
Det är helt sjukt! Men jag måste börja ta åt mig beröm och tänka på att det faktiskt går framåt med Anna! Jag tycker verkligen at det är kul nu, och kan inte vänta tills det går at rida på banan!!
/ Erika
 
 

Kommentarer
Ebba

Å vad roligt att det går framåt! Fortsätt kämpa! Ser fram i mot att följa er!



2013-01-26 @ 11:46:22
Lotta

Härligt me solnedgång på bilder! :)



Blogg: http://misslotta.webblogg.se/
2013-01-26 @ 12:28:20
Mlie

Oh vilke underbara bilder!!!



Blogg: http://mlieaxelsson.se
2013-01-30 @ 23:21:01




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback